Teorii contemporane ale învățării

Teorii contemporane ale învățării

Distribuie:

FacebookTwitterGooglePinterest


42.00 lei

Cartea prezintă 16 somități din științele educației, care își prezintă cele mai inovatoare cadre teoretice.

Categorii: , Etichetă:
Product ID: 4751

Descriere

Teorii contemporane ale învățării prezintă 16 somități din științele educației, care își prezintă cele mai inovatoare cadre teoretice.

Mai mult ca oricând, tinerii de azi au nevoie, pentru a reuși, de niște minți puternice. Au nevoie de contexte de învățare autentică, de suport și orientare, de o valorizare socială a învățării și de șansa de a transforma lumea prin propriile lor puteri.

Educația și învățarea nu sunt doar treaba școlii și, așa cum mulți cred încă, responsabilitatea exclusivă a acesteia. Educația e treaba tuturor, pentru că o Românie educată se construiește în familie, la școală, în universitate, dar și la locul de muncă, în activitățile de învățarea permanentă sau în orice loc și context care poate contribui la o învățare de calitate.

Pentru a crea, împreună cu participanții, experiențe de învățare autentică, cei care facilitează aceste procese (profesori, formatori, mentori, coach-i, consilieri, facilitatori) au nevoie de o perspectivă semnificativ actualizată și de o înțelegere profundă a învățării.

Din cuprins:

  1. O înțelegere cuprinzătoare a învățării umane (Knud Illeris)
  2. Cum înveți să fii o persoană în societate: învățând să fiu eu (Peter Jarvis)
  3. Cum se transformă „forma”? O abordare a învățării transformative din perspectiva constructivistă a dezvoltării umane (Robert Kegan)
  4. Învățarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a învățării bazată pe teoria activității (Yrjo Engestrom)
  5. Pragmatismul: o teorie a învățării pentru viitor (Bente Elkjaer)
  6. O privire de ansamblu asupra învățării transformatoare (Jack Mezirow)
  7. Abordări multiple ale cunoașterii (Howard Gardner)
  8. Învățarea biografică în cadrul noului discurs despre învățarea continuă (Peter Alheit)
  9. Ciclurile vieții și ciclurile învățării (John Heron)
  10. Învățarea continuă ca o tehnică a sinelui (Mark Tennant)
  11. Cultură, minte și educație (Jerome Bruner)
  12. Experiență, pedagogie și practici sociale (Robin Usher)
  13. „Probleme normale de învățare” ale tinerilor: în contextul convingerilor culturale implicite (Thomas Ziehe)
  14. Practica învățării (Jean Lave)
  15. O teorie socială a învățării (Etienne Wenger)
  16. Învățarea transițională și consilierea reflexivă pentru carieră: a învăța pentru a te angaja (Danny Wildemeersch și Veerle Stroobants)

Informații suplimentare

Greutate 550 g
Dimensiuni 2 x 14.5 x 20.5 cm
Nr pag.

423

ISBN

978-606-719-059-5

An apariție

2014

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adauga o recenzie pentru “Teorii contemporane ale învățării”
IMG_7645.jpg

„Materialele folosite ne-au fost de un real ajutor – foarte bine structurate. Chiar dacă erai începător nu aveai cum să nu te descurci! Colaborarea pot să spun că până acum a fost una mai mult decât excelentă!”

DSC01522.jpg

„Diversitatea și calitatea lucrurior găsite pe acest site a fost motivul pentru care l-am vizitat mereu. Resursele găsite aici m-au ajutat să dau premii frumoase în cadrul grupelor de copii, dar și cadouri potrivite pentru cei dragi.”

Phone: 0734 809 000
Bulevardul Dr. Iosif Bulbucă nr.15, Timișoara