Descriere
Coca-Cola, McDonalds, Disney și Nike se numără printre cele mai populare mărci ale lumii contemporane. Aceste companii, laolaltă cu alte câteva, își asumă din ce în ce mai mult rolul de furnizori cu drept de exclusivitate în privința a ceea ce ben, mâncăm, purtăm, ne face plăcere, dorim și considerăm acceptabil. Ele ne structurează, totodată, modul de gândire, ne influențează gândirea. Dincolo de gândirea mercantilă, ele caută să ne ofere, nu mai puțin, mentalități și viziuni asupra lumii.
În calitate de creștini, suntem chemați să fim „în lume, dar ai lumii”. A fi un ucenic al lui Isus înseamnă, prin definiție, a fi contracultural. Așa încât ar trebui să ne întrebăm ce implicații presupun, în ce ne privește, aceste întreprinderi globale și unde trebuie să intervină discernământul necesar unei posibile rezistențe în confruntarea cu spiritul epocii și, astfel, unei vieți trăite cu credință înaintea lui Dumnezeu.
Din cuprins:
Introducere
- Între „Pur și simplu” și „Isus, pur și simplu”
- Între tărâmul fermecat și Împărăția lui Isus
- Între dependenții de fast-food și adepții bucătăriei rafinate
- Între consumatori și ucenici
- Între turiști și pelerini
- Între coloniști și pionieri
Evanghelia după McDonalds este o carte relevantă pentru a înțelege vremurile în care trăim și pentru a înțelege de unde vine felul de a gândi al copiilor, tinerilor și adulților.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.